fredag 8 oktober 2010

Typiskt !!

 Alltid blir det nåt strul !!
Nu var jag väl kanske lite orättvis men ibland känns det så. :-)


Sonen ringde till jobbet.
- Mamma, vi har fått en plastpåse i brevlådan och det är alldeles blött.
- Nu öppnar jag den, vad kan det vara ?

Visade sig vara min tack-för-prenumerationen-på-vår-tidning-gåvan som fullständigt och hejlöst kletat ner allt som kommit i dess väg.

Posten hade skickat med ett "Vi ber om ursäkt"-brev och tyckt att det var ju bra kompensation.
Ringde posten och de är ju förståss utan skuld !!



Då blev jag trevligare bemött på tidningen i fråga som beklagade det som hänt och de lovar skicka nya gåvor.
Så nu är det bara att hålla tummarna att prylarna kommer och i ett okej skick denna gång.

Kan meddela att Body shops duschkräm inte alls känns särskilt trevlig och mjukgörande när den finns på det mesta jag tagit på som kommit i dess väg i dag.
Fast gott luktar det åtminstone.


Så nog om mina i-lands problem. :-)
Inte mycket att klaga på egentligen.

Tur det är fredag och hela helgen ligger som ett blank papper framför mig.
Så nu hoppas jag att det bara kommer att fyllas av trevligheter.
(känns redan bättre nu när jag fått klaga av mig lite)

Ha de bäst !!
Nilla







2 kommentarer:

  1. Vilken miss... tur att du får nytt!
    Ville önska dig en riktigt mysig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att de skickar nytt, nu när du vant dig vid doften...ler.
    Kram Pia

    SvaraRadera