torsdag 20 maj 2010

Tapeter

Måste välja tapet till vårt sovrum och det är så svårt.
Blir helt trött när jag kommer in där de säljer tapeter och ser, som det verkar, hundratals
tapetprovspärmar !!
Jag orkar bara inte gå igenom dom.
Vi vill ha något blommigt, något ljust, något romantiskt, något kanske lite gammeldags.
Men det är svårt att hitta något som känns bra och svårt att tänka sig hur det ser ut i ett helt rum.


Eco white och Boråstapet Etage

Jätteblommigt eller diskret blommigt....

Tål att tänka på.
Vad tycker ni ?

4 kommentarer:

  1. Vad vill ... den du delar rum med?
    :)

    SvaraRadera
  2. Sambon och jag är överens smakmässigt men sen ska vi välja en tapet och där har vi kört fast.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att Sandbergs tapeter har många fina tapeter, så ta en titt i deras pärmar!

    Jag har förhoppningsvis svarat på en del av dina sprayfärgsfunderingar i mitt inlägg om de svarta stolarna. Det var fler som undrade! ;-D

    SvaraRadera
  4. Oj vad svårt... Själv är jag nog för det lite mer diskreta utan alltför mycket färg o mönster. Men den första tapeten var jättefin - romantisk!
    Tack för din hälsning hos mig!
    Ha en finfin helg :)
    Kram Marie

    SvaraRadera