söndag 9 maj 2010

Tangentbordstekniker !!

Ursäkta bristen på inlägg här på sidan.
Mitt trådlösa tangentbord hade slutat fungera.
Varken entertangenten, t, r, f, v samt flera tangenter har helt slutat funka.
Har bytt batterier och provat allt !!

Så idag skulle det få bli ett nytt men det var då jag såg skruvarna på baksidan och klåfingrig som jag är var jag bara tvungen att testa om mecka lite!!
Och ni ser ju !! Jag har fått till en massa t, r, f och v och allt annat som inte fungerade.
Vad som var fel ?
Ja, det vet de 17 men jag pillade lite här och där och rättade till lite gummiprylar där inne.
Sen skruvade jag igen tangentbordet och ja, det blev ju ett, om än rätt trist, inlägg åtminstone.
Så hoppas det håller ett tag nu.

Nej nu ska jag fortsätta måla fönster. Även det rätt trist. :-)

Ha en bra dag !! Nilla

1 kommentar:

  1. Skönt när man kan ordna såna saker själv! Finns roligare saker att lägga pengar på... :)

    Trevlig blogg du verkar ha! Detta är mitt första besök, så jag ska kika runt lite mer!

    Kram Camilla

    SvaraRadera