fredag 20 april 2012

Feng Shui


I går kväll var jag på Feng Shui-kurs som Kerstin Lindeberg höll i.
Kerstin har företaget Gladiolusen här i Sundsvall.
Så nu har jag lärt mig att rensa i röran och hur möbler mm ska placeras för
att man ska må bra och få ut det bästa av livet.
Hon hade med sig en del böcker i ämnet och boken nedan var
en som hon rekommenderade.

Rensa i röran

Boken "Rensa i röran med feng shui" finns på Adlibris och jag
tyckte den verkade riktigt bra.
Den kändes lättläst och med olika råd att ta till sig.

Så nu hoppas jag få tid att städa och röja upp lite här hemma i helgen.
Låter kanske inte så kul men jag ser ändå fram emot det.
Man mår ju så bra av att göra sig av med lite prylar.
Problemet är väl vad man ska göra med allt.
Lite trist att slänga riktiga prylar på tippen.

Trevlig helg / Nilla

1 kommentar: