tisdag 22 november 2011

Ett år klokare ?


Ja, då har man blivit ett år äldre igen !!
"Gammeldomen" kommer allt närmare. :-)
Nu för tiden känns det bra att fylla år sent på året och kunna hålla
fast vid det lägre årtalet in i det sista.
Inte som när man var barn och alltid fick säga att jag är "ditt" men fyller "datt" i november.
För då ville man ju vara äldre.

Plåtlådan ovan från bästaste vänninan Anette med familj.
Julkakor ska få bo i den tror jag.


Och bara en massa bra:iga presenter blev det.
Visar några här på bloggen.
Gillar skarpt min kycklinggula rice-form från sambon och sonen.
De kan de !!
Trodde först inte den gick in i ugnen men svägerskan som är en händig
tjej tipsade om att man kan montera bort diverse prylar i ugnen
och vips gick den in. Puh !! vilken lättnad !!


Mamma och svärmor tycker visst att jag har dåligt med dukar
så där fick jag en av dem var. Handgjorda, fint värre...
Blir bra i jul.


Av svägerskan med fam. fick jag bl a denna fina boken.
Leilas böcker är ju som prydnader de med och så fina att läsa oxå.
Hmm, kanske finns nåt här som jag kan fylla plåtburken med.

Ja det var rena julafton för mig och jag som inte ens fyllde jämt. :-)

Trevlig tisdag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar