söndag 12 september 2010

En sån härlig dag att bara vara.

I går hade jag en sån där underbar dag då det inte fanns så många måsten.
Visst gjorde jag en del nyttigt men jag tog även chansen att slappa ute i min
Baden baden på altanen i solen.
Undras hur många fler såna dagar det kommer i år ?
Att bara ligga och njuta och känna solen som är varm ?


Katten Nisse kom hem i samma veva och han gjorde mig sällskap
 och tillsammans låg vi där ett tag och bara njöt, av värmen och av lugnet.


I dag är det andra tongångar.
Ute vräker regnet ner och sonen ska spela fotbollsmatch.

Är så glad för min stund i går.


Ha de gott !!
Gunilla

1 kommentar:

  1. Den sista bilden är helt underbar. Jag var glad att det var uppehåll igår. Var på gårdsauktion utomhus i 5 timmar. Hade inte vart kul om det var idag...
    Kram Pia

    SvaraRadera